Tuesday, February 10, 2009

kira mukadimah la ni...

bismillahirrahmannirrahim...dengan nama allah yg maha menyayangi lagi maha mengasihani (kepada pembaca2 yg dirahmati allah sekalian, klau ada silap ejaan berkenaan ayat terawal tu mintak2 la tolong betulkan)....harap2 sahabat2 sekalian tidak lah terlalu terharu dan tidak la terlalu teruja bila membaca hasil tulisan saya ni nanti...sememangnya saya ni tidak la terlalu pandai dan bijak dalam penulisan disebabkan kerana semasa saya sekolah dulu saya tidak sempat mengabiskan sesi persekolahan saya. Ini semua kerana sekolah saya tiba2 runtuh apabila saya hendak memulakan sesi bercerita seperti sekarang ni. harap2 perkara yg sama tidak akan berulang lagi la...mintak sahabat2 sekalian berdoa la ye bersama2 dengan saya utk mengelakkan benda ini berulang. saya khuatir yg saya tidak dapat mengawal perasaan sy dari mengarut yg keterlampauan. ini pon rasanya macam dah tergolong dalam ketegori mengarut.oleh yg demikian sy berhenti setakat ini dahulu la.nanti sy bercerita lagi dlm sesi yg akan datang. itu pon klau laman ini x roboh lg. bersama2 la kita berdoa. sekian, wassalammualaikum.

2 comments: